1985. Valamikor az előző évezred vége felé…
Mai szemmel nézve hihetetlen, mennyire más volt az ország. A számítógépek többsége még cocom listán van, ha valaki becsempész magának egy Commodore 64-est, az rögtön nagymenő lesz. Az iskolákban fennen hirdetik a kommunizmus felsőbbrendűségét, és azonnal elbocsátják azt a tanárt, aki 56-ot nem ellenforradalomként tanítja. Általános az elvtárs megszólítás. Nyugati autót elvétve látni az utakon, a Balaton tele van keletnémet szandálos turistákkal, éppenhogy elkezdik építeni a Hungaroringet, a Heysel stadionban pedig több tucat halálos áldozata van a Juve-Liverpool meccsnek. Az Ikarus eladott darabszámilag a harmadik legnagyobb buszgyár a Világon.
Nyugati motor? Néhány akad, az is leginkább a háború előttről. Motoros élet? A versenysport súlyos vesztesége: a sikert sikerre halmozó Drapál János életét veszti a brnói versenypályán. Mai értelemben vett motorostársadalmi élet nagyjából egyenlő a nullával.
11 középiskolás srác nagyot álmodik, és egy óbudai játszótéren elhatározza, motorosklubként élik tovább az életüket. Információjuk nincs, lelkesedésük van. A tudás nem gátolja őket. A motorpark: Jawa, MZ, Czetka, némelyik már kissé építve.
A név is megszületik: Devils of Óbuda Motofanclub. Egy héttel később a dzsekik hátulján már rajta van az aranyszínű felirat, és egy kis chopper.
Életünket és baráti társaságunkat úgy alakítottuk ki, hogy semmilyen tapasztalatunk nem volt más, régebbi motorosélettel rendelkező országok biker társadalmáról, klubéletéről. Mai szemmel nézve sok mindent kellett volna másképp csinálnunk, de akkoriban még a Szelíd motorosok is a betiltott filmek között szerepelt.

Faragtuk az MZ-ket, Jawa-kat és aggódtunk, hogyan lesz átépítési engedélyünk. Gürcöltünk, hogy a ránk rótt bírságokat kifizethessük, és visszakapjuk a rendszámot. Megtörtént, hogy a Velencei –tóra való 7-órás indulásunk a szerelések miatt éjfélig húzódott. De a lepörgött kuplung javítása ellenére hajnal 5-re már a vízparton, a csillagok alatt pihentünk. A motorok megbízhatatlanok voltak, de a társaság tagjai mindig számíthattak egymásra.

1986.
A klub 8-10 motorral folyamatosan járja az országot. A név Devils Motofanclubra változik, és ezzel együtt megjelenik a színes, hímzett felvarró a háton.
A klub bevezeti a szerdai nyílt nap intézményét. Ez a tradíció azóta is él. Klubnap, amikor lehetőleg mindenki ott van.

1987.
Tavasszal megszervezzük az első Citadella motorostalálkozót. Ez a Devils MC-hez köthető esemény azóta is havi rendszerességgel történik meg. Március első szombatján 32 motor gyűlt össze, és tett egy közös túrát, akkor még a Budai Várhoz felvezető úton gyülekezve. A nap úgy húsz motoros számára közös, reggelig tartó bulizással végződött az Árpád kilátónál – egy óbudai és egy szabadság-hegyi társaság egymásra talált. Később, éveken keresztül a Kálvin téri parkolóban gyűltek össze a motorosok, általában még télen is, a szezonban pedig 2-300 motor rajzott ki együtt az utakra.
A találkozási helyszín továbbra is a játszótér. A hímzett felvarrót felváltja a kör alakra épülő 3 részes color. További két jelenlegi tag csatlakozik, így a mai klubból az alapítóval együtt hárman már klubtagok. A hétvégéken a motorokhoz mérve komoly belföldi túrákat szerveznek. Kedvenc helyek: Bánki tó, Velence, Balaton
Kialakulnak a tisztségek (először csak a presi), és a többlépcsős tagfelvételi rendszer.
Barátkozás zajlik a KÖKI parkolós brigáddal, gyakran együtt forgatjuk fel a budapesti utcák éjszakai nyugalmát.

1988.
Keressük a többi motoros társaságát. Mai értelemben vett motorosbulik még nem nagyon léteznek. Rátalálunk az MMSZ-re: gyorsan kiderül: ez nem a mi világunk.
Szórakozóhelyek télen: Tüzes víz…

1989.
Csodaszámba menő események következtek be. Az addig csak álomként szereplő japán motorokhoz hozzá lehetett már jutni. A társaság gépparkjának formálódása közben a klub is haladt a fejlődés útján.
A motorok: Z1000 Kawa, CBX1100 (hathengeres), CX500, Z900, CB750, GS750… Basszus. Legendákon motoroztunk…

1990.
A Devils MC taglétszáma 14 fő, a motorok gyorsan lecserélődtek, már mind japánok. Szocialista motorral már nem lehet bekerülni a klubba. Elmentek azok, akik nem voltak közénk valók, és csatlakoztak olyanok, akikkel emberileg sokat nyertünk. Máig érvényes, határozott elképzeléseket alakítottunk ki arra vonatkozóan, hogy hogyan is kell egy klubnak felépülnie.
A minimális köbcenti is meghatározott: 750!
A mai color koncepció kialakul.
Az ország motorosklubjai lassan egymásra találnak: közös bulik, programok zajlanak az Easy Wolf MC-vel, az Alligator MC-vel, és a Ghost’s MC-vel. Gyakran járunk a szintén óbudai Geronimo MC-hez, akiknek már klubházuk volt a Szentendrei úton.
Ferry, a klub alelnöke, megnyitja az ország talán legelső chopperes boltját, a Ride Free-t.

1991.
Megszületik az elhatározás: csináljunk motorosbulit. Azért, mert nincs olyan motorosbuli, amit mi szeretnénk.
Gőzerővel zajlik a helyszínkeresés, de mindenhonnan elhajtanak őket. Mikor megtudták a pár száz motoros várható megjelenését, valahogy mindig meghiúsult a bérbe adás. Hollister örököseinek éreztük magukat, pedig arról mit sem tudott a magyar társadalom. Egyszerű sztereotípiáról volt szó – irtóztak a hosszú hajú, bőrdzsekis alakoktól. A sablonos szemét amerikai filmek (mikor a motoros automatikusan bűnöző) hatása volt.
Aztán Giorgio-n keresztül megismerkedünk Újszilvás polgármesterével, Fehér Tibivel, és a jegyzővel, Petrányi Csabával. A vásártérre zöld utat kapunk!
Az Alligator MC Dunavecsén megszervezi az első buliját. 200 fős, baráti, fantasztikus bulin szórakozunk.

1992.
A legenda elkezdődik… A klub meghívására Újszilváson, a pusztán összegyűlik közel 500 motoros, és nagyszerűen szórakozik. Ez a közeg, hangulat alapot ad sok motoros magára, és egymásra találásának. A bulin többek között fellép a Harley-Davidson Band, a Damned Road, és a Nadene.
Szombaton megérkezik a német 74 or More Harley Club, akik innentől folyamatos baráti kapcsolatban állnak a Devils MC-vel.
Sokan ezt az eseményt tekintik a mai igazi motorosélet alaplerakásának. A Devils MC csak azt tartotta fontosnak, hogy olyan bulit szervezzen, ahol ők is jól érzik magukat, de a közönségnek köszönhetőn ennél jóval többről lett szó.
Egy komplett réteg találta meg az együttélésének a helyszínét, ami nem volt más, mint az ún. fekete motorostalálkozó. Számos vendég számolt be egybehangzóan arról, hogy mikor beléptek a kapun, azt érezték: “itthon vagyok!”
A klub komolyabb túrákat tesz külföldre is, általában 2 kupát hazahoznak a legmesszebbről érkezett, a legnagyobb létszámú, legcsúnyább, legszebb motor, sőt, mellszépségverseny témakörben:
– Steel in the Wind, Olaszország, 6 motorral
– Arrows MC bulija Bamberg-ben
– Living Free MCC Ausztria buli

1993.
Túrák:
– Olaszország, Landskecht MC buli
– Németország, Fliyng Cross MC buli
– 8 motorral 2 héten keresztül Franciaországban motorozunk, Monte Carlo, Carcassone, Mont Blanc… Közben az olasz Goup X Friul-nál is járunk.
A Devils MC a Balatonon egy hétvégét együtt tölt a 74 or More HC-val, együtt motorozunk – meghatározó az élmény. Kialakul a verseny: melyik csapatnak döglik be több motorja egy-egy túrán. Folyamatos hazai győzelem, a Devils motorjai megbízhatóbbak! (Ők épített vashengeresekkel, vagy panheadekkel járnak…
A Devils csak japán és amerikai motorokkal motorozik. A hazai alkatrész kereskedelem hiányosságain ki vagyunk akadva. Itt voltak a nyugati motorok, normális, gyors, olcsó alkatrész ellátás nélkül. Megszületik egy újabb fontos döntés: Börzét kell rendezni!
Segítségünkre siet egy motoros barátunk, Vörös Sanyi (később motorversenyző), aki az E-klub vezetője. Ők biztosították a helyszínt.
Az első Börze a népligeti „E” klubban: Az épület megtelt motorosokkal, és rengeteg alkatrész cserélt gazdát. Nagy a siker!

1994.
Túrák:
– Szlovénia, 8 motorral. Egy gokartpályán a kedvükért rabomobil is érkezik.
– Olaszország, 10 motorral, Landsknecht MC buli.
Szereplünk egy Delhusa Gion videóklipben, és egy Bulldózer videóklipben (Él még a rnroll!). Utóbbiban kórust éneklünk is.
Ezen kórusfelvétel rövid, ám kiragyogó időszaka után hosszabb időre befejeztük a zenei pályafutásunkat. Nem futottunk be a hangunkkal. (A csúcson kell abbahagyni…)
Debrecenben megalakul a Holy Gasoline MC, Kecskeméten pedig az Amigos MC, és a Rock and Road MC. Ezen fontos esemény jelentősége hat évvel később kap igazán szerepet.
Ákos, a kecskeméti presi vezetésével megalakul a King Machine Choppers motorépítő műhely Kecskeméten.

1995.
Angyal kilép a klubból és elmegy profi zenésznek. Csodálkozás van, de hát ilyen az élet.
Meghatározó esemény történik ebben az évben is! A klub megszerzi a jelenleg is működő klubházat, pontosabban bérel két düledező romot, 500m3 lommal. A munkálatok azonnal, gőzerővel, és nagy lelkesedéssel megkezdődnek.
A Börze sikerén felbuzdulva nemzetközi Tattoo Party szervezésébe vágunk az „E” klubban. Zsűri: Bill, Demeter Gyuri többek között. Sokan vannak, sikeres, nemzetközi (pl. ott van az Iguana Tattoo Padovából. Tulajdonosa Max a Steel in the Wind MC-ből). A buli hangulata viszont nem jó, így döntés születik: nem kell több ilyen.
10 éves a Devils MC. Az újszilvási bulin 6000 részvevő van egy 3000-es lélekszámú faluban.
Megalakul a Wild Magazin – két Devils tag alapította.

1996.
Az év a klubház folyamatos fejlesztésével telt el. A feladatok nem fogytak el, de a szeptemberi klubházbulin úgy nézhettünk körbe: rendben vagyunk!
Megszületik a döntés: Tele van az ország jobbnál jobb épített motorokkal. De sehol egy megmérettetés. Tehát: szervezzünk Motor Show-t.

1997.
Az első Devils Motor Show megszervezése a Petőfi Csarnokban. Nemzetközi mezőny, nagy siker, az ország első pénzdíjas motorszépségversenye. Az első Magyar Motorépítő Bajnokság.
A Világon a legkorábbiak között történt meg, hogy egy nemzeti bajnokságon az egész ország épített motorjai versenyeztek.
A motorosklubok megpróbálnak kissé együtt gondolkozni. Az első MC szövetségi felhívás, és összejövetel a Bp klubházban zajlik. Résztvevő MC-k: Bombikers, Ghost’s, Geronimo, Devils, Easy Wolf, Gran Eagles. A találkozás nem volt sikeres, az ülés befejeződött.
Újszilvás: Újdonság: a beléptető rendszer része a karszalag.

1998.
A 2. Devils Motor Show. Új helyszín, nagy siker a Budapest Kongresszusi Központban.
Túrák: Felfedezzük Erdélyt, 11 motorral.

1999.
A 3. Devils Motor Show. Helyszín: ismét a Budapest Kongresszusi Központ.
Túrák:
– 74 or More, Erlangen, 12 motorral. teljes létszámban. 2 mikrobusz is megy, zenekar is jön velünk, a Damned Road-ot
– 12 motorral horvátországi túra
Újszilvás fejlesztése gőzerővel zajlik. 400 fa került már ültetésre, türelmetlenül várjuk, hogy nőjenek. Állandó színpad, egy hat méter magas domb, fürdőrendszer…
És mellesleg építünk egy kb. 1500m2-es tavat, mivel hiányzik a strand a buliról. Mi kéne még… Ja, legyen a közepén egy kisebb sziget, mert az jópofa…
Kecskemét központjában az Amigos MC egy háromszintes szórakozóhelyet üzemeltet.

2000.
A klubok összefogása, együtt gondolkodása sikeres!
A HMCF (Hungarian MC Federation) megalakul, 12 klubbal. A Desperado, a Last Nomads és a Devils MC hívja fel erre a többi motorosklubot.
A Motor Show ismét a Petőfi Csarnokban kerül megrendezésre.
Túrák:
– Horvátország tengerpart, Pitvice nyaralás
Újszilvás: programba épített eső. Esőtáncot járó vendégek, akik meglepetten tapasztalják, hogy tényleg esik. Sehol egy felhő. A tűzoltófecskendőt egész jól álcáztuk…
A2-es méretű, napilap jellegű ingyenes újság megjelenése: itt a Devils News!

2001.
Az Amigos, és a Holy Gasoline MC-k Devils MC prospect chapterei lesznek. A szövetségre az alapot a három klub éveken át kialakuló nagyon közeli barátsága alapozta meg.
Túrák:
– Korfu
Újszilvás bejáratában megjelenik a halálkatlan: Roberto és Ricardo nyomul a falon!

2002.
A Devils MC három városban, három klubházzal, három chapterrel működik, 32 taggal. Folyamatos közös programok zajlanak, a távolság nem akadály…
Újszilvás bejáratában megjelenik az emblematikus várkapu. Ugyanez az építmény fogadja a debreceni vekeri-tavi és a kecskeméti csalános erdei motorstalálkozóra érkezőket is.
1600 db fa növekszik a területen. Külföldi zenekarok is fellépnek: Hammerfall, Németország, és Eurosmith, Olaszország.

2003.
A klub, bár nem Harley klub, de mégis: Kecskemét: 100% Harley, többségében épített. Budapest: 90% Harley, többségében épített, és Debrecenben is van két HD.
Kéthetes túra Franciaországba.

2004.
A Devils MC a debreceni, Vekeri-tavi Rockfesztiválon a Motorhead együttes biztonsági szolgálataként szerepel. A klubot a zenekar választotta ki a lehetőségek közül, mert arculatilag ez jött be nekik leginkább. Azon a két napon, míg Magyarországon tartózkodtak, és gyakorlatilag együtt mozogtunk, fantasztikus embereket ismerhettünk meg bennük, és nagy dolgok is történtek. Lemmy tényleg az égből jött!
Újszilvás fullos verzió. Niki Belucci helikopterrel érkezik, majd egy tangában motorokat mos a Wild Magazin standján. 1300 motor vesz részt a felvonuláson, a Suzuki ingyen sört oszt, Nagy Feró vezeti a játékokat, éjszaka lézer show.

2005.
Új helyszín a börzének és a Motor Show-nak: Építők Sportcsarnok, Népliget.
Újszilvás: 20 Years on the Road Party. A klubházban ugyanez, persze kisebb létszámmal.
Túra: Spanyolország, 2 hét.
A coloron kis korrekció történik.

2006.
Színházi előadás Újszilváson. Díszlettel, lóval a színpadon, stb.: István a király, Pintér Tenya főszereplésével.
A Devils MC elnöke meghívást kap a Motorépítő Európa Bajnokság zsűrijébe.

2007.
A Motorépítő EB-re a klub három tagjának a motorja is nevezést nyert. Legjobb eredmény: 17. hely, Szakál építette Pannóniával. A másik kettő a kecskeméti chapter elnökének műhelye, a King Machine Choppers építése.
Az utolsó Újszilvási Motorostalálkozóra ebben az évben kerül sor.
A Devils MC döntése: nem szervez több nyári bulit. Fájdalmas nekünk is, fájdalmas a vendégeinknek, fájdalmas Újszilvásnak. De a lépés a klub tagjainak egyetértésében megszületik.
Energiáinkat a jövőben egy nagy cél érdekében összpontosítjuk. A lényeg a Motorépítő Bajnokság lesz. Ennek a fejlesztésével fogjuk segítve a hazai építőket, munkáik körét bővítve, ismertségüket növelve. Ez a misszió, ez a tevékenység fontosabb, és különlegesebb, mint a nyári motorostalálkozók.
A HMCF (Hungarian MC Federation) tagklubjai az ország motorosklub társadalmának egységessége érdekében megszüntetik az addig olajozottan, szervezetten, barátilag működő szövetséget.
Megalakul a Presi Raly, mint fórum, az összes hazai MC részvételével.

2008.
Nemzetközi tárgyalásaink után a Devils Motor Show a Motorépítő Európa Bajnokság hivatalos állomása és partnere lesz. A magyar motorépítők és a magyar bajnokság innentől százszázalékos módon bekapcsolódnak a nemzetközi vérkeringésbe.
A Show összdíjazása 2 millió Ft, melynek javát a Zodiac biztosítja.
A Devils MC megállapodást köt a Rusty Rodders CC-vel, és a jövőben EMAT (Épített Motorok és Autók Találkozója) néven közösen rendez autó és motor show-t.
Első közös szervezésben 30 autó, és 60 motor versenyez. Európában az elsők között van együtt a két szekció bulija.

2009.
A Devils MC egy budapesti megbeszélésen, a Symbol étteremben megalakítja a V4 custom-ot, a Visegrádi országok közös motorépítő bajnokságát. Résztvevők: az EMAT, a lengyel, a szlovák, és a cseh bajnokság szervezői. A rendezvényeken nemzetközi pontszámok szerezhetők, és továbbvihetők.
A klub meghívást kap Yokohamába, a Yokohama Hot Rod Show-ra. Ketten utazunk ki, az egyhetes útra. Részt veszünk a zsűriben, összehaverkodunk, és egy napot együtt töltünk a ZZ Top gitárosával, Billy F Gibbonssal. Gibbons éppen az új custom autóját, a Mexican Blackbird-öt mutatja be Japánban.

2010.
Az EMAT új helyszíne a Millenáris. Fantasztikus környezetben, Airbrush festményárverés, Wild magazin címlaplány szépségverseny, nemzetközi mezőny, 70 motor, 25 autó versenye.
A Devils MC kecskeméti chapterének supportere, Roland, Földkörüli túrát tesz egy vashengeres Sportsterrel.
Egyhetes túra Erdélyben, 30 motorral.
25 Years on the Road party a klubházban, 400 vendéggel. A nyárson egy szürkemarha, a színpadon a Nemcsak Berry.

2011.
A Motorépítő Világbajnokság Európába, Kölnbe teszi át az addigi sturgis-is székhelyét. A Magyar Bajnokság méretét, és az építések, valamint a budapesti rendezvény szinvonalát elismerve az EMAT a Motorépítő Világbajnokság hivatalos állomásává válik.

2012.
Az EMAT új helyszíne a Budapest Motor Fesztivál. Az 50000 fős látogatói létszámmal kísért érdeklődésű eseményen az egyik fő rész az EMAT. Társesemények: Tattoo kiállítás, Veterán kiállítás, Ghimkana Show, AMTS.
A két Qtya megalakítja az AS Garage műhelyt. Első koncepciómunkájuk szenzációs lesz: Régi Wartburg coupésítva, choppolva, szélesítve, ültetve – hátsókerékmeghajtással, 2,8-as Ford blokkal. A mattfekete born out sztár.
Két egymást követő évben klubunk tagjai nyerik (Levente és Péter) a Kunmadarasi dragster arénában a V2 kupát az épített, és egyben tuningolt motorjaikkal.

2013.
A Debreceni chapter a létszám értékrendünknek ellentmondó lecsökkenése miatt beolvad a kecskeméti chapterbe. A debreceni klubház megszűnik.
Shovel, egy Mazda és egy Warsawa házasításával épített egy hot rod-ot, az AS Garage segítségével. Az EMAT-on debütál.
Budapesten megszervezzük az első Devils Halloween Show-t. 300 fős létszámú a buli, a Nemcsak Berry zenekarral, és különleges látványvilággal. Már az első ilyen bulira is a vendégek többsége valamilyen módon beöltözve érkezett. A rendezvény a klub harmadik fő bulijává vált, de meghívásos jelleggel.

2014.
Téli szórakozásaink egyik csúcspontja: kb. negyvenen egy hétre felköltözünk Erdélyben a borszéki hegyekbe, egy olyan hegycsúcson lévő rönkházba, ahova csak traktorral lehet feljutni.
Két Pest megyei klub, a Rumbling, és az XXL Bulls is a Devils MC supporter klubjává válik. A szövetség ezen formája kifejezésre juttatja a kölcsönös barátságot és tiszteletet a klubok között.

2015.
30 Years on the Road party a klubházban. Az eseményre felállítjuk a legendás Újszilvási várkaput. Két zenekar lép fel, az egyik stripper óriástortából ugrik elő, és kb. 400 vendég érkezik.

2016.
Az XXL Bulls tagjainak többsége beolvad a Devils MC Budapesti Chapterébe.

2017.
Új helyszínt találtunk a Börzének: a Tüske Csarnok mélygarázsát.

2018-2019.

A Devils MC jelenleg két városban (Budapest, Kecskemét) működő központtal és klubházzal egy negyvenfős közösség.
A megalapításunk óta eltelt 33 év, és a közel 10 millió, tagjaink által kétkeréken megtett kilométerrel a hátunk mögött úgy érezzük, méltán lehetünk büszkék arra, hogy a Devils MC egységének és összetartozásának a kezdetektől napjainkig a tagok közti barátság az alapja.

Köszönjük irányunkban tett érdeklődésedet.
Devils MC Hungary